נומרולוגיה על קצה המזלג


נומרולוגיה היא תורת המספרים ודרכם המיסטית לשקף כישרונות ותכונות אופי כחלק בלתי נפרד מהמערכת הקוסמית. לכל אות יש ערך מספרי שלו מיוחסת תנודה קוסמית. סכום כל המספרים בתאריך יום הולדתך וסכום כל הערכים המספריים הנגזרים משמך מורים על אופייך, מטרתך בחיים, הדברים המניעים אותך והכישורים המיוחדים לך. המומחים בנומרולוגיה משתמשים במספרים להמלצה על עיתוי מתאים לצעדים חשובים בחיים.

רבים הסוברים כי פיתגורס, המתמטיקאי היווני שחי בין  470-569  לספירה, היה למעשה הראשון שעסק במה שמכונה כיום נומרולוגיה. לאמיתו של דבר, המקורות המעשיים של הנומרולוגיה קדמו לתקופתו של פיתגורס, כאשר המפורסם שבהם הוא תורת הקבלה.

קיימים 11 מספרים המשמשים במפה הנומרולוגית: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 22. כמו כן, קיימים מספרים גבוהים יותר המתקבלים מסכום המספרים בתאריך יום ההולדת או מהערכים המיוחסים לכל שם. המספרים המתקבלים מצומצמים למספרים חד-ספרתיים 11 או 22  המכונים המספרים הבסיסיים או המספרים ה"שליטים".

המספרים השליטים 11 ו-22 לא משמשים בחוק ההפחתה למספרים יחידים, הם מהווים גרסה מחוזקת יותר של המספרים היחידים שהם מייצגים (1+1=2  ו-2+2=4 ).המספרים השליטים מורים על יכולת גבוהה של למידה ו/או הישגים, לרוב בסביבה מאוד מתוחה.