קבלת פנים וקישוטים אפייה ובישול


לפניכם תגים אישיים וכובעים ליום הולדת אפייה ובישול אותם ניתן לחלק לילדים עם כניסתם למסיבה. את התגים האישיים ניתן להדביק לחולצה או לסינר באמצעות דבק דו-צדדי או סיכת ביטחון קטנה. לחלופין ניתן ליצור שרשרת מחוט צמר אליה מדביקים את התג האישי.

לחצו על התמונה להגדלה ולהדפסה

cooking_tags1-TG  cooking_tags2-TG  cooking_tags3-TG

cooking_hat1-HT  cooking_hat2-HT

  • לחלק לילדים בכניסה סינרים וכובעי שף: ניתן לקנות סינרים, כובעי שף ומערוכים צבעוניים לילדים במחירים זולים במיוחד. ניתן גם להכין מראש כובעי טבח מנייר. את הסינרים אפשר פשוט להכין משקיות אשפה צבעוניות שעושים בהם חורים לראש ולידיים.
  • לכתוב על הסינרים והכובעים את השם ולחלק לילדים, לחלופין לתת להם צבעים וטושים שיציירו ויכתבו בעצמם.
  • להכין מראש את כרטיסיות התפריט המיועד לבישול/אפייה בצרוף הוראות הכנה לכל ילד או לכל קבוצה של ילדים. תפריטים פשוטים וקלים להכנה תוכלו למצוא כאן. במידה שיש מספר רב של ילדים, ניתן לחלק אותם לקבוצות כאשר כל קבוצה אחראית על מתכון מסוים, במקרה זו יש להכין כרטיס תפריט לכל קבוצה בלבד.

קישוטים ליום הולדת אפייה ובישול

  • ליום הולדת אפייה ובישול מומלץ לבחור חלל גדול בבית (אלא אם כן המטבח שלכם גדול מספיק), או לעשות את עבודות ההכנה בחצר. דאגו מראש למגבות/מגבות נייר, מקום בו הילדים יוכלו ליטול ידיים ומטליות לניקוי הלכלוך…
  • על השולחן המרכזי להניח כלי אפייה כמו מערוך, כוסות מדידה, כוסות של קמח וסוכר, חותכני עוגיות ועוד. סביב לשולחן להניח כובעי טבח חד-פעמיים אותם ניתן לקנות במחירים זולים במיוחד, או כובעי טבח מנייר שהכינותם בעצמכם. לרשום על הכובעים את שמו של כל אורח.
  • להכין מראש לכל ילד כרטיס בו רשום ”התפריט להיום" בצרוף הוראות ההכנה.
  • ליצירתיים שבכם:  אפשר לתלות כלי מטבח מן התקרה (מטרפה, סכו"ם, מרית ועוד).

ניתן גם להפוך את חלל החדר למעין מסעדה: בכניסה להכין שלט של: "ברוכים הבאים למסעדת…". אם ברשותם לוח רשמו עליו את "תפריט היום".  על השולחן המרכזי להניח את התפריטים, מלח ופלפל, נרות, פרחים ומפיות. הילדים מתחלפים ביניהם כאשר הסועדים הופכים לטבחים ולהפך.