קבלת פנים וקישוטים – נסיכה


לפניכם תגים אישיים וכובעים ליום הולדת נסיכה אותם ניתן לחלק לילדים עם כניסתם למסיבה. את התגים האישיים ניתן להדביק לחולצה באמצעות דבק דו-צדדי או סיכת ביטחון קטנה. לחלופין ניתן ליצור שרשרת מחוט צמר אליה מדביקים את התג האישי.

princ_tags1-TG  princ_tags2-TG  princ_tags3-TG  princ_tags4-TG

princ_hat1-HT  princ_hat2-HT  princ_hat3-HT  princ_hat4-HT

קישוטים ליום הולדת נסיכה

  • הצבעים השולטים ביום הולדת נסיכה הם גווני פסטל בצבעים וורוד, תכלת, צהוב ולבן.
  • בלונים, פרחים, וסרטי נייר/בד בצבעים דומים יתרמו לאווירה המלכותית והחגיגית.  אל הבלונים לקשור סרטי בד/נייר בצבעים השולטים.  לקשור בלון לכל כיסא ו/או צרור בלוני הליום גדול לכיסא הנסיכה.
  • בכניסה למסיבה ניתן להפריח בועות סבון מנוזל ליצירת בועות סבון עשוי בבית, או קנוי.
  • לתלות סרטי נייר מתקפלים ממרכז התקרה לקצות תקרת החדר. אפשר לסלסל כמה צבעים יחד ליצירת אפקט עשיר וצבעוני יותר. סרטי נייר צבעוניים או כסופים ניתן לתלות בפתח הכניסה ל"ארמון".

  • להניח במקומות שונים בחלל המסיבה אגרטלים (ו/או מיכלי פלסטיק) עם פרחים בצבעים וורוד/אדום ולבן (וורדים לדוגמא הם תשובה הולמת לפרחים המתאימים). אפשרות נוספת היא לצבוע פרחים בצבע הרצוי – יום לפני המסיבה. זוהי טכניקת צביעה פשוטה המפורטת באתר, היא אינה מזיקה לפרח ויכולה להפוך פרחים בצבעים בהירים לפרחים פסטליים מרהיבים ביופיים!

  • רעיונות נוספים על מנת להפוך את מקום המסיבה לארמון הנסיכה: לפרוס על כיסא הנסיכה אריג מקטיפה/סטן בצבעים ורוד/ארגמן, להניח על מושב הכיסא כרית בציפוי "מלכותי" (קטיפה או סטן).  בכיסא המלכותי יושבת הנסיכה המברכת לשלום את האורחים. אם יש שטיח אדום (או שטיח צר וארוך אחר), אפשר לפרוס אותו מן הכניסה ועד למושב המלכותי של הנסיכה.