קישוטים – טיפים


decoration

קישוטים למסיבת יום הולדת יכולים להיות הנאה צרופה של רעיונות יצירתיים.  אם הינכם חוגגים מסיבת יום הולדת סביב נושא, בחרו בצבעים המאפיינים נושא זה (ברשימת הרעיונות ליום הולדת שבאתר תוכלו למצוא את הצבעים המאפיינים נושאים שונים).  אם הנושא מבוסס על סרט, תוכנית טלוויזיה או ספר שקראתם, חזרו לקרוא או לצפות בו שוב על מנת להוסיף ידע ולמצוא רעיונות שאותם ניתן ליישם בקלות ובפשטות לקישוט המסיבה.
יש המעדיפים לעשות מסיבה סביב הצבע המועדף עליהם ולאו דווקא בנושא כלשהו. במקרה זה עדיף לשלב כמה גוונים (בהירים וכהים) של הצבע הנבחר. אפשר גם להוסיף לכל צבע נגיעות קלות של הצבעים לבן, כסף או זהב שלא יגרעו מעוצמת ההשפעה של הצבע שבחרתם אך יוסיפו לו מימד של חגיגיות וזוהר.
בין אם תבחרו בנושא ובין אם תחליטו על מסיבת יום הולדת סביב צבע מסוים, או ללא נושא, תוכלו להיעזר בהצעות לקישוט אזור המסיבה שאותם ניתן ליישם אותם בכל מסיבה שתבחרו.

בלונים
לעולם אל תמעיטו בערכם של הבלונים בכל מסיבה שתבחרו! לבלונים יש היכולת להפוך בן-רגע, ובמחיר ללא תחרות, כל אזור לאזור חגיגי המבטא שמחה וצבעוניות. כמה צרורות של בלונים צבעוניים הקשורים זה לזה יוסיפו לאווירה השמחה והחגיגית. אם אחד ממכריכם יודע את מלאכת קיפול הבלונים מומלץ בחום לנצל את כישרונו במסיבת יום הולדתכם.
אפשר לקבץ מספר בלונים בצבעים של לבן ותכלת ליצירת "עננים בשמיים" – מתאים לכל מסיבה – בעיקר למסיבות בנושא קסום מן האגדות או בנושא ג'ונגל ספארי…
שילוב של בלונים רגילים ובלוני הליום מתקבל צבעוני ויפה. בלוני הליום מומלצים בעיקר במסיבות בהם נוכחים פעוטות ותינוקות. קרעי בלוני הגומי מהווים סכנה ממשית בגילאים אלו ובלוני ההליום יכולים לשמש מענה אידיאלי.

סלילי נייר
סלילי נייר הם פריט  "כמעט חובה" בכל מסיבה שתבחרו. אפשר בעזרת סכין לא חדה או מספריים סגורות לסלסל את הרצועות בגדלים שונים צפופים, יותר או פחות, לפי הטעם האישי. לגזור רצועות קטנות של סלילי נייר ולפזר אותם על שולחן המסיבה. אפשרות נוספת היא להשתמש בסלילי נייר לקשירת צרורות של בלונים ו/או ליצור באמצעותם מעין וילון הפרדה (אם מעוניינים באזור פרטי כלשהו להופעת אורח, פינת איפור או לכל מטרה אחרת).

נייר קרפ
נייר קרפ עבה יכול להפוך כל חדר גדול, בהשקעה כספית זעומה ובלא-מאמץ, לאינטימי וחמים יותר: לתלות ניירות קרפ ממרכז התקרה ועד לקצוות החדר ולשוות לחדר מראה של אוהל צבעוני.  אם מראה האוהל אינו לטעמכם, אפשר לתלות את נייר הקרפ בצורה אופקית על התקרה.  להשתמש בנייר הקרפ לתלייה על משקוף הדלת ו/או החלון ליצירת מחיצה צבעונית ועבירה. ניתן לבחור את ניירות הקרפ מתוך שלל הצבעים המרהיבים המצויים כיום בשוק.

קונפטי
אפשר לפזר קונפטי על השולחן העיקרי במסיבה, על הרצפה או במקומות אחרים שתבחרו – מוסיף לצבעוניות ולחגיגיות האירוע. 

קישוט הקירות
את הקירות אפשר לקשט בתמונות צבעוניות רבות הקשורות לנושא המסיבה. חלק גדול מתמונות הנושא ניתן להדפיס ישירות מן האתר ו/או לחפש תמונות ברשת האינטרנט, לגזור תמונות מעיתונים וירחונים צבעוניים ועוד. אפשרות נוספת לקישוט הקירות היא לכסות את הקירות בבריסטולים לבנים לצייד את הילדים בצבעים ועפרונות ולאפשר להם לצייר ולקשט את הקירות לפי טעמם – מובטחת לילדים ולכם חוויה משעשעת  ויצירתית.  הילדים היודעים קרוא וכתוב יכולים לכתוב לבעל/ת השמחה דברי ברכה ואיחולים.

נורות צבעוניות
נורות צבעוניות הם תוספת מבורכת למסיבה בה נדרשת אווירה של קסם ומסתורין: מסיבת קסמים, הארי פוטר, אבירים ונסיכות ועוד.  אם המסיבה נערכת בשעות הדמדומים/הערב הנורות הצבעוניות הופכות בן רגע את האווירה למיוחדת, קסומה ומסתורית.

נרות
ידוע לכל כי הוספת נרות בפינות שונות במסיבה תורמת לאווירת הקסם, המסתורין והרומנטיקה במסיבה. הנרות מתאימים יותר לגילאי העשרה. בכל מקרה, מטעמי בטיחות מומלצת נוכחותו של מבוגר באזור המסיבה.

פרחים
אי אפשר לסיים את הכתיבה על קישוט חדר המסיבה מבלי להזכיר את הפרחים. פרחים תמיד מוסיפים לאווירה של חגיגיות, שמחה, צבעוניות וחום אנושי. בחרו פרחים מתוך המגוון העשיר הצומח בארצנו – שימו פרחים באגרטלים (או בבקבוקים חד פעמיים), פזרו פרחים על שולחן המסיבה ומובטח לכם קישוט קסום וססגוני הישר מן הטבע…