יום הולדת בתקציב צנוע


low-budget

  1. בחרו נושא למסיבה שלא יצריך השקעה מרובה. קיימים מספר נושאים המחייבים השקעה גדולה יותר של פריטים וקישוטים, בחרו נושא פשוט וקל להפעלה שאת הפריטים והקישוט בו ניתן לעשות בבית.
  2. אין צורך ל"מתוח" את הזמן במסיבה. לילדים הקטנים שעה עד שעה וחצי הם זמן מספיק. לגדולים יותר – שעתיים הם משך הזמן המיטבי. ככל שמאריכים בזמן הסיכוי להוצאות נוספות גדל.
  3. שמרו על מסיבות קטנות. אין צורך להזמין את כל הכיתה ואת הילדים בחוג… מומלץ להזמין קבוצות קטנות וקרובות יותר לילד החוגג וכך גם למנוע הוצאות נוספות.
  4. את המסיבה מומלץ לערוך בשעות בהם אינכם נדרשים להכנת ארוחות עיקריות. הילדים ייהנו מחטיפים, סנדוויצ'ים ודברי מתיקה באותה מידה, ואף יותר. 
  5. הפער בין החנויות המוכרות את הפריטים השונים הדרושים למסיבת יום ההולדת (מלאי לשקיות הפתעה, כלים חד-פעמיים, אביזרי קישוט ועוד) הוא לעתים מאוד משמעותי. כדאי לערוך השוואת מחירים בין חנויות רשת לחנויות פרטיות שונות.
  6. בקניית הפריטים למילוי שקיות הפתעה, השתדלו לקנות "ערכות" שניתן אחר כך לחלקן בין הילדים (חבילת מדבקות, לגו בקופסה, בלונים ועוד).
  7. היעזרו בקרובי משפחה וחברים. אולי בקרב משפחתכם או מכריכם נמצאים הכישרונות המתבקשים ליום ההולדת: אפיית עוגות, צביעה, קישוט, קיפול בלונים ועוד.

 והדבר החשוב ביותר הוא לא לשכוח שילדינו נהנים בעיקר אחד בחברתו של השני – הצלחת המסיבה אינה נמדדת בהוצאה הכספית אלא באווירת החופש, השמחה ושיתוף הפעולה בין הילדים…