קבלת פנים וקישוטים יומולדת גלידה


לפניכם תגים אישיים וכובעים ליום הולדת גלידה אותם ניתן לחלק לילדים עם כניסתם למסיבה. את התגים האישיים ניתן להדביק לחולצה באמצעות דבק דו-צדדי או סיכת ביטחון קטנה. לחלופין ניתן ליצור שרשרת מחוט צמר אליה מדביקים את התג האישי.

 

לחצו על התמונה להגדלה ולהדפסה

icec_tags1-TG  icec_tags2-TG  icec_tags3-TG  icec_tags4-TG

icec_hat1-HT  icec_hat2-HT

קישוטים ליום הולדת גלידה

  • בלונים בצבעים פופולריים של גלידה כמו ורוד, שוקולד, לבן, צהוב. ניתן לקשור כמה בלונים ליצירת כדורי הגלידה ומתחתם בלון אחד גדול ליצירת הגביע. אפשר ליצור את הגביע גם בעזרת בריסטול חום (לא עבה כך שהבלונים לא יפלו) מקופל ומודבק בצורה של גביע.
  • לקשור בלוני הליום לגביעי גלידה ו/או לכפות גלידה.
  • דרך מעניינת נוספת ליצירת גביעי גלידה: לנפח בלונים קטנים ולהדביק אותם פנימה לתוך גביעי גלידה ריקים (כך שהבלון והגביע יקבל מראה של גלידה בגביע). אל הגביעים אפשר לקשור חוט ולתלות אותם מהתקרה. אפשר גם לקבץ מספר "גביעי גלידה" כאלה לקערה גדולה שתעמוד במרכז שולחן יום ההולדת.
  • לקנות גלידות שאהובות בדרך כלל על הילדים כמו וניל, שוקולד ותות. על השולחן להניח קעריות ובהן מגוון גדול של תוספות לגלידה כך שהילדים יוכלו להרכיב להם את המנה האהובה. דוגמאות לתוספות: סוכריות צבעוניות לקישוט, סירופ שוקולד, עוגיות שבורות, קורנפלקס, מרשמלו, קרמל, שוקולד מגורר, פירות (בננות, דובדבנים, תותים) ועוד.
  • לא לשכוח להניח על שולחן יום ההולדת את גביעי הגלידה הריקים, הכפיות וכפות הגלידה בכמות מספקת וזמינה לילדים.